store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Батерии    Duracell  
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Батерии    Duracell    Батерия 9V - Алкална (6LR61)
Търсене
Продукти
Батерия 9V - Алкална (6LR61) -

Батерия 9V


Алкална (6LR61)



Цена за модел - 1 брой:  8.03 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази батерия може да бъде доставена в:
Четвъртък 30-03-2017 г. или
Петък 31-03-2017 г.
Продукт#128407
ТипБатерия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Производител
Официален сайт на Duracellwww.duracell.com
Категории
ТехнологияАлкални
Напрежение9 V
Размери на батерията48.5 / 26.5 / 17.5 mm
Тегло с опаковката0.052 kg
EAN5000394077225
  • Описание
  • За Duracell
Батерията 9 V от серия "Basic" на "Duracell" ви дава надеждна и продължителна работа в широка гама от устройства, който използвате в ежедневието си. Можете да разчитате на "Duracell Basic" за захранване на вашите дистанционни, CD плейъри, моторизирани играчки, фенерчета, четки за зъби, т.н.

Благодарение на системата "Duralock" батерията може да се съхранява до 10 години без да загуби мощността си. Има по-голяма мощност спрямо други батерии (например обикновени въглерод-цинкови батерии) и е тествана за напрежение и изтичане.

Батерията е подходяща за широката гама от ежедневни устройства.

Според различните стандарти и технологии, тази батерия е модел:
  • 9V
  • PP3
  • 6LR61 (alkaline)
  • 6F22 (carbon‑zinc)
  • 6KR61 (NiCd)
  • 6HR61 (NiMH)
  • 1604A (alkaline)
  • 1604D (carbon‑zinc)
  • 1604LC (lithium)
  • 7.2H5 (NiMH)
  • 11604 (NiCd)
  • 1604M (mercury, obsolete)
  • MN1604
  • Radio battery

В зависимост от технологията, обичайният капацитет на този тип батерия е:
ТехнологияОбичаен капацитет (mAh)
Alkaline565
Carbon‑Zinc400
Lithium1200
NiMH175-300
NiCd120
Lithium polymer, rechargeable500
Mercury, obsolete580


Размерите на една батерия от 9 V са: 48.5 / 26.5 / 17.5 mm.
„Обикновените въглерод-цинкови батерии падат жертви на изтощението. Те падат, но той продължава”. И зайчето Duracell стига до финала. Сетихте ли се? Да, една моторизирана играчка плюшено зайче се превърна в емблема за издръжливостта на батериите „Duracell”. В действителност емблематичното рекламно лице дебютира през 1973 г. Оттогава свири на барабани, появява се в състезания, изкачва скали и остава в съзнанието на всички като заека, който дълго време не успява да се изтощи. Историята на световноизвестната марка батерии „Duracell” обаче стартира много години преди рекламното лице да се появи.
Как започва всичко?
Всичко започва в началото на 20-те години на XX век с една случайна среща между изобретателен учен и производител на волфрамови нишки. Един ден Самюел Рубен посещава компания „F. R. Mellori” в търсене на оборудване за поредния си научен експеримент и така се запознава със собственика Филип Роджърс Малъри. Не след дълго познанството се превръща в приятелство. Но никой не подозира, че гениалните идеи на Рубен и бизнеса на Малъри ще станат причина за появата на истинска революция в технологията на батериите. Или поне не до Втората световна война, когато мнозина стават свидетели на гениална идея. Тогава Рубен създава първата живачно-цинкова батерия, която натрупва по-голяма мощност, заема по-малко място и оказва се може да бъде добра алтернатива на батериите, с които военните зареждат фенерчета, детектори на мини и преносими устройства. Всъщност дотолкова добра алтернатива, че скоро след появата ѝ „F. R. Mellori” произвежда милиони живачно-цинкови клетки за военни цели. А след края на войната, компанията променя името си на „Mallory Battery Company”.

С течение на времето технологичното развитие и появата на нови технически устройства обаче изискват от производителите все по-усъвършенствани батерии, които да предложат максимална и продължителна мощност. През 1950 г. Рубен създава още една нова алтернатива – алкално-мангановите батерии. Скоро след това обаче „Eastman Kodak Company” създава фотоапарати с вградена светкавица, за които се изисква по-голяма мощност, отколкото тази на обикновените въглерод-цинкови батерии. Алкалните алтернативи, създадени от Рубен, стават необходими за устройствата, но не и подходящи, защото се налага да бъдат в нов размер. Така Рубен създава познатите за всички нас днес алкални батерии тип ААА.

След появата на все повече технически устройства търсенето на новия тип алкална батерия се увеличава. Дотолкова, че през 1964 г. Рубен и Малъри създават собствена марка за своите батерии, която скоро се превръща и в световен лидер. Наричат я „Duracell”. Разбира се, името съвсем не е случайно. Батериите на Рубен вече са получили репутацията на качествена и издръжлива алтернатива и името показва именно нея, съкращавайки израза „durable cell” (в букв. превод „издръжлива клетка”).
Винаги една стъпка напред
Следващите годините както иновативните идеи на Рубен, така и „Duracell” започва да се движи една крачка напред сред останалите. През 70-те се появява и емблематичното рекламно лице – заекът, който популяризира новото попълнение в каталога на „Duracell” – батерия „Basic AA”. По това време марката вече е позната за всеки като „създателят на първата алкална батерия”. Въпреки това има конкурент – „Energiser”, за който обаче всички са наясно, че е далеч от иновациите. Въпреки това, битката е безпощадна и след „Duracell”, „Energiser” представя своя алкален продукт. Днес, дори и двете марки използват розови зайчета в рекламите си. Но като че ли всичко това изобщо не пречи на „Duracell” в предвидливите крачки напред.

Всъщност изпреварващите стъпки имат основна роля за победата на „Duracell” над конкурентите. С появата на зайчето, което рекламира, марката започва да посочва срок на годност за батериите, а от 1978 г. почти всички производители последват примера. От тази година обаче настъпват и големи промени в управлението на „Duracell”. Марката става част от „Dart Industries” и в същото време променя името си на „Duracell International Inc”. Две години по-късно вече е част от „Kraft Foods Inc.”, а през 1996 г. собственост на „Gillette”. Но въпреки че преминава през няколко сливания, отново успява да изпревари другите. Следвайки изискванията на пазара, които се нуждаят от батерия с по-висок капацитет за съхранение, през 1998 г. се появява „Duracell Ultra” – серия от батерии с подобрени характеристики, насочена основно към потребители на цифрови устройства и устройства, които се нуждаят от повече мощност. След това гамата е последвана и от продукти с иновативни системи като „Powercheck TM”, която позволява да се види колко още ще може да се използва батерията и "Duralock", чрез която батерията може да се съхранява до 10 години без да загуби мощността си.

След 2005 г. „Duracell”, заедно с „Gillette”, се присъединява към „семейството” на американската компания „Procter & Gamble”. Тогава марката прави и поредния иновативен напредък – въвежда батерии "Power PixTM" с „NiOx” технология, предназначена да предостави по-дълъг живот на цифрови камери и други устройства и дори да увеличи с до два пъти броя на снимките, постижими с обикновени алкални батерии.

Днес „Duracell” не само е синоним на иновациите, но и на истинско разнообразие. В каталога на марката присъстват бутонни батерии, както и изобилие от литиеви и алкални батерии с най-различни размери. Сред тях са стандартните типове AA, AAA, C, D и 9V, както и не толкова популярните тип AAAA (предимно за пейджъри, глюкомери и други по-малки електронни устройства) и батерии размер J (за болнични устройства, предимно слухови апаратчета). Освен батериите за еднократна употреба, в каталога присъстват и презареждащи се, както и зарядни устройства. Марката предлага и богат избор от батерии, специално разработени за професионална употреба, известни с името „Procell”.

Разбира се, предвидливите крачки напред не изостават в плановете на „Duracell”. През 2008 г., съвместно с производителя на флаш памет „Dane-Elec”, марката създава линия от продукти, включително карти с памет, твърди дискове и USB флаш памети с дизайн, досущ като този на батериите. Две години след това, в сътрудничество с „Powermat Technologies Ltd.” марката разработва малко безжично зарядно устройство за мобилен телефон.

Какви са последните нововъведения? Едно от тях е създаването на батерии с нов дизайн – вместо в добре познатата цилиндрична форма, те са досущ като призматична фигура. Но каква ще е следващата стъпка напред никой не знае.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените батерията "Батерия 9V", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази батерия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват батерията, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази батерия, купуват също

Батерия 9V


Алкална (6LR61)
Батерия 9V - Алкална (6LR61) -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за модел - 1 брой:  8.03 лв.
Продукт#128407
ТипБатерия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Производител
Официален сайт на Duracellwww.duracell.com
Категории
ТехнологияАлкални
Напрежение9 V
Размери на батерията48.5 / 26.5 / 17.5 mm
Тегло с опаковката0.052 kg
EAN5000394077225
Описание
Батерията 9 V от серия "Basic" на "Duracell" ви дава надеждна и продължителна работа в широка гама от устройства, който използвате в ежедневието си. Можете да разчитате на "Duracell Basic" за захранване на вашите дистанционни, CD плейъри, моторизирани играчки, фенерчета, четки за зъби, т.н.

Благодарение на системата "Duralock" батерията може да се съхранява до 10 години без да загуби мощността си. Има по-голяма мощност спрямо други батерии (например обикновени въглерод-цинкови батерии) и е тествана за напрежение и изтичане.

Батерията е подходяща за широката гама от ежедневни устройства.

Според различните стандарти и технологии, тази батерия е модел:
  • 9V
  • PP3
  • 6LR61 (alkaline)
  • 6F22 (carbon‑zinc)
  • 6KR61 (NiCd)
  • 6HR61 (NiMH)
  • 1604A (alkaline)
  • 1604D (carbon‑zinc)
  • 1604LC (lithium)
  • 7.2H5 (NiMH)
  • 11604 (NiCd)
  • 1604M (mercury, obsolete)
  • MN1604
  • Radio battery

В зависимост от технологията, обичайният капацитет на този тип батерия е:
ТехнологияОбичаен капацитет (mAh)
Alkaline565
Carbon‑Zinc400
Lithium1200
NiMH175-300
NiCd120
Lithium polymer, rechargeable500
Mercury, obsolete580


Размерите на една батерия от 9 V са: 48.5 / 26.5 / 17.5 mm.
За Duracell
„Обикновените въглерод-цинкови батерии падат жертви на изтощението. Те падат, но той продължава”. И зайчето Duracell стига до финала. Сетихте ли се? Да, една моторизирана играчка плюшено зайче се превърна в емблема за издръжливостта на батериите „Duracell”. В действителност емблематичното рекламно лице дебютира през 1973 г. Оттогава свири на барабани, появява се в състезания, изкачва скали и остава в съзнанието на всички като заека, който дълго време не успява да се изтощи. Историята на световноизвестната марка батерии „Duracell” обаче стартира много години преди рекламното лице да се появи.
Как започва всичко?
Всичко започва в началото на 20-те години на XX век с една случайна среща между изобретателен учен и производител на волфрамови нишки. Един ден Самюел Рубен посещава компания „F. R. Mellori” в търсене на оборудване за поредния си научен експеримент и така се запознава със собственика Филип Роджърс Малъри. Не след дълго познанството се превръща в приятелство. Но никой не подозира, че гениалните идеи на Рубен и бизнеса на Малъри ще станат причина за появата на истинска революция в технологията на батериите. Или поне не до Втората световна война, когато мнозина стават свидетели на гениална идея. Тогава Рубен създава първата живачно-цинкова батерия, която натрупва по-голяма мощност, заема по-малко място и оказва се може да бъде добра алтернатива на батериите, с които военните зареждат фенерчета, детектори на мини и преносими устройства. Всъщност дотолкова добра алтернатива, че скоро след появата ѝ „F. R. Mellori” произвежда милиони живачно-цинкови клетки за военни цели. А след края на войната, компанията променя името си на „Mallory Battery Company”.

С течение на времето технологичното развитие и появата на нови технически устройства обаче изискват от производителите все по-усъвършенствани батерии, които да предложат максимална и продължителна мощност. През 1950 г. Рубен създава още една нова алтернатива – алкално-мангановите батерии. Скоро след това обаче „Eastman Kodak Company” създава фотоапарати с вградена светкавица, за които се изисква по-голяма мощност, отколкото тази на обикновените въглерод-цинкови батерии. Алкалните алтернативи, създадени от Рубен, стават необходими за устройствата, но не и подходящи, защото се налага да бъдат в нов размер. Така Рубен създава познатите за всички нас днес алкални батерии тип ААА.

След появата на все повече технически устройства търсенето на новия тип алкална батерия се увеличава. Дотолкова, че през 1964 г. Рубен и Малъри създават собствена марка за своите батерии, която скоро се превръща и в световен лидер. Наричат я „Duracell”. Разбира се, името съвсем не е случайно. Батериите на Рубен вече са получили репутацията на качествена и издръжлива алтернатива и името показва именно нея, съкращавайки израза „durable cell” (в букв. превод „издръжлива клетка”).
Винаги една стъпка напред
Следващите годините както иновативните идеи на Рубен, така и „Duracell” започва да се движи една крачка напред сред останалите. През 70-те се появява и емблематичното рекламно лице – заекът, който популяризира новото попълнение в каталога на „Duracell” – батерия „Basic AA”. По това време марката вече е позната за всеки като „създателят на първата алкална батерия”. Въпреки това има конкурент – „Energiser”, за който обаче всички са наясно, че е далеч от иновациите. Въпреки това, битката е безпощадна и след „Duracell”, „Energiser” представя своя алкален продукт. Днес, дори и двете марки използват розови зайчета в рекламите си. Но като че ли всичко това изобщо не пречи на „Duracell” в предвидливите крачки напред.

Всъщност изпреварващите стъпки имат основна роля за победата на „Duracell” над конкурентите. С появата на зайчето, което рекламира, марката започва да посочва срок на годност за батериите, а от 1978 г. почти всички производители последват примера. От тази година обаче настъпват и големи промени в управлението на „Duracell”. Марката става част от „Dart Industries” и в същото време променя името си на „Duracell International Inc”. Две години по-късно вече е част от „Kraft Foods Inc.”, а през 1996 г. собственост на „Gillette”. Но въпреки че преминава през няколко сливания, отново успява да изпревари другите. Следвайки изискванията на пазара, които се нуждаят от батерия с по-висок капацитет за съхранение, през 1998 г. се появява „Duracell Ultra” – серия от батерии с подобрени характеристики, насочена основно към потребители на цифрови устройства и устройства, които се нуждаят от повече мощност. След това гамата е последвана и от продукти с иновативни системи като „Powercheck TM”, която позволява да се види колко още ще може да се използва батерията и "Duralock", чрез която батерията може да се съхранява до 10 години без да загуби мощността си.

След 2005 г. „Duracell”, заедно с „Gillette”, се присъединява към „семейството” на американската компания „Procter & Gamble”. Тогава марката прави и поредния иновативен напредък – въвежда батерии "Power PixTM" с „NiOx” технология, предназначена да предостави по-дълъг живот на цифрови камери и други устройства и дори да увеличи с до два пъти броя на снимките, постижими с обикновени алкални батерии.

Днес „Duracell” не само е синоним на иновациите, но и на истинско разнообразие. В каталога на марката присъстват бутонни батерии, както и изобилие от литиеви и алкални батерии с най-различни размери. Сред тях са стандартните типове AA, AAA, C, D и 9V, както и не толкова популярните тип AAAA (предимно за пейджъри, глюкомери и други по-малки електронни устройства) и батерии размер J (за болнични устройства, предимно слухови апаратчета). Освен батериите за еднократна употреба, в каталога присъстват и презареждащи се, както и зарядни устройства. Марката предлага и богат избор от батерии, специално разработени за професионална употреба, известни с името „Procell”.

Разбира се, предвидливите крачки напред не изостават в плановете на „Duracell”. През 2008 г., съвместно с производителя на флаш памет „Dane-Elec”, марката създава линия от продукти, включително карти с памет, твърди дискове и USB флаш памети с дизайн, досущ като този на батериите. Две години след това, в сътрудничество с „Powermat Technologies Ltd.” марката разработва малко безжично зарядно устройство за мобилен телефон.

Какви са последните нововъведения? Едно от тях е създаването на батерии с нов дизайн – вместо в добре познатата цилиндрична форма, те са досущ като призматична фигура. Но каква ще е следващата стъпка напред никой не знае.
Подобни продукти
Батерии от серията "Duracell - Basic"
Още батерии от серията "Duracell - Basic"
Назад
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!