store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Батерии    Батерии за UPS устройства    Размер 151 / 51 / 94 mm    LC-R0612P1 6V / 12 Ah - Оловно-...
Начало   Батерии    ...    Размер 151 / 51 / 94 m...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

LC-R0612P1 6V / 12 Ah


Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 50 / 94 mm

LC-R0612P1 6V / 12 Ah - Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 50 / 94 mm - батерия
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази батерия не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
Продукт#160-942
ВидБатерия
Наличност
Гаранция на батерията3 години
ПроизводителPanasonic
Категории
ТехнологияLead-acid
Напрежение6 V
Капацитет1200 mAh
ЦвятЧерен
Размери на батерията151 / 50 / 94 mm
Тегло на продукта 1950 g
ИнструкцииИнструкция за експлоатация на английски език
Още снимки на тази батерия
Характеристики
Характеристики
LC-R0612P1 6V / 12 Ah - Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 50 / 94 mm - батерия
Още снимки на тази батерия
Характеристики
Характеристики

LC-R0612P1 6V / 12 Ah


Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 50 / 94 mm





 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази батерия не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
Продукт#160-942
ВидБатерия
Наличност
Гаранция на батерията3 години
ПроизводителPanasonic
Категории
ТехнологияLead-acid
Напрежение6 V
Капацитет1200 mAh
ЦвятЧерен
Размери на батерията151 / 50 / 94 mm
Тегло на продукта 1950 g
ИнструкцииИнструкция за експлоатация на английски език
Алтернативни предложения
Характеристики
КатегорияVRLA
ХимияОловно-киселинна
ТехнологияAbsorbed Glass Mat (AGM)
Капацитет12 Ah
Напрежение6 V
КлемаFaston 250 / 6.35 mm
Работна температура-15°C до +50°C
Капацитет (при работна температура 25°C)
При 20-часова норма12 Ah
При 10-часова норма11 Ah
При 3-часова норма9.3 Ah
При 1-часова норма8.5 Ah
Съпротивление (при напълно заредена батерия)9 mΩ
Температурна зависимост на капацитета (при 20-часова работна норма)
40°C102%
25°C100%
0°C85%
-15°C65%
Саморазряд (при работна температура 25°C)
След 3 месеца91%
След 6 месеца82%
След 9 месеца64%
Сертифициране VDSНе
ПрезарежданеДа
ОсобеностиБез нужда от поддръжка
КонтейнерStandard ABS (UL 94 HB)
Размери на батерията
Дължина151 mm
Широчина50 mm
Височина94 mm
Тегло на батерията1.950 kg
Капсулована оловно-киселинна батерия на "Panasonic" с широко приложение, създадена за работа при особено високи натоварвания. Този вид батерии се отличават с висока ефективност, като в същото време са компактни и осигуряват пълна и надеждна мощност. В производството на батериите от този тип са използвани специални технологии, които гарантират устойчивост при течове и издръжливост при вибрации и удари. Стандартният живот на батериите е от 6 до 9 години.

Основни приложения при:
  • непрекъсваеми токозахранващи устройства - UPS
  • системи за сигурност и пожароизвестяване
  • системи за аварийно осветление
  • резервни захранвания
  • индустриално оборудване
  • телекомуникационни системи
  • медицинско оборудване
  • електрически инструменти
  • битови електроуреди
  • вятърни централи
  • инвалидни колички
  • електромобили и електроскутери
  • комуникационна техника и електротехника
"По-добър живот, по-добър свят" – днес това със сигурност е едно от желанията на всеки човек. Но докато едни съвсем не се замислят как да стане това, други и за миг не спират да правят стъпки към подобряването на вселената. И част от застъпниците за добрата кауза е японската компания "Panasonic", за която желанието за "по-добър живот, по-добър свят" става и емблематично мото, и основна мисия. А със спазването и изпълняването им "Panasonic" се справя вече близо 100 години. Прави го с непрекъснатото си допринасяне за развитието и прогреса на обществото, представяйки полезни решения за ежедневието на хората. Или както казва Kazuhiro Tsuga, днешният президент на компанията:
"Това, към което се стремим, е да продължим да предоставяме по-добър живот навсякъде, като задоволяваме нуждите на всеки един клиент. В разнообразието от местата, на които отиват хората в ежедневието си, места като дома, офиса, магазина, автомобила и самолета, както и града, ние ще предоставим не само отделни единици хардуер, но и цели решения, които включват софтуер и услуги. Ще следваме концепцията "По-добър живот, по-добър свят", за да задоволим нуждите на всеки. За тази цел ще използваме максимално потенциала, който "Panasonic" дълго време развива в нашия бизнес за битова електронна техника, и потенциала на нашите бизнес партньори, които имат задълбочени познания в съответната област. Всички ние от екипа ще се стремим усилено за напредъка в тази насока".
Всъщност амбицията да допринася за прогреса и за подобряването на света, като че ли "изстрелва" "Panasonic" към успеха. За дългогодишната си история компанията остава запомнена със създаването на множество иновативни и технологични решения както за индивидуални клиенти, така и за корпоративните представители на бизнеса. Високотехнологични аудио, видео и ТВ системи, батерии, домакински електроуреди, персонални компютри, офис техника, фотоапарати, климатици или дори уреди за разкрасяване – през последните години това са само част от представителите в каталога на компанията, много от които са специално представяни на международни технологични изложения. Но ако "Panasonic" не бе започнала с желанието за създаване на ценни и полезни неща, каталогът едва ли щеше да бъде развиван така: с представяне на иновации една след друга "Panasonic" прави първите стъпки към "превръщането" си в електронен гигант, известен по цял свят.

През последните години "гигантските размери" на японската компания се разпростират до 14 дъщерни дружества, обединяващи над 680 фирми. Всяка от тях е създадена със специфично производство в различните сектори и отрасли, в които "Panasonic" се развива – от създаването на домакински уреди през батерии или техника за дома до системи за индустрията и бизнеса. Естествено, в началото на пътя си компанията е била с далеч, далеч по-скромни размери и възможности.
Първите стъпки на компанията и успехите по пътя
Вероятно малцина знаят, че "Panasonic" не е името, с което компанията стартира, а го получава през 2008 г. Всъщност думата "panasonic" се появява за първи път в историята на производителя през 1955 г. Тогава името дебютира като нова марка високоговорители в каталога. През следващите години продуктите с това име се увеличават, а "Panasonic" марката се използва и е популярна извън границите на Япония. Междувременно на територията на своята родина е позната с името "National" или марката, която е собственост на компания "Matsushita Electric". Именно това е и производителят, който създава и "превръща" името "Panasonic" в синоним на технологични иновации. Естествено, голяма заслуга за това има основателят на компанията – Konosuke Matsushita. През 1918 г., едва 23-годишен, той прави първата и най-важна стъпка – основава компания "Matsushita Electric", която днес всички познаваме като "Panasonic".

Както почти всяко начало, това също е скромно и изпълнено с препятствия. Персоналът се състои от трима души, част от които е и основателят Matsushita. Теренът също е скромен – младият Konosuke превръща малки стаи от приземния етаж на дома си в работилница с ръчни преси за леене на изолационни панели. Но въпреки че производството започва с тази стъпка, съвсем скоро следващата крачка е много различна – Matsushita е убеден, че има пропуски в бранша с производството на електроуреди за дома и е твърдо решен да представи нещо в тази посока. След няколко нощи, прекарани в търсене на идея и създаване на дизайни, новият продукт “се ражда” – дуплекс фасонка за свързване на 2 електрически лампи към мрежата едновременно. Подобрената фасонка придобива голяма популярност и става основна причина за първите успехи на "Matsushita Electric". До края на 1918 г. компанията вече разполага с персонал от 20 души, а през следващите 4 години продажбите се увеличават дотолкова, че персоналът вече наброява 50 души, а собственикът Matsushita взима нови помещения и изгражда фабрика.

Вторият продукт в каталога на компанията донася още по-големи успехи. Създаден е от Matsushita през 1923 г. и представлява фар за велосипед, който се захранва от батерии. По това време съществуват такива фарове, но мнозина ги смятат за ненадеждни, защото техните батерии издържат 2-3 часа. Е, моделът на "Matsushita Electric" показва други възможности – фарът е с 3 батерии, които издържат 30-40 часа. Естествено, като по-добра възможност, предложението на компания "Matsushita" става популярно сред хората. А от 1927 г. се появява и още един впечатляващ продукт – преносима лампа в квадратна форма и на батерии. Тогава тя е уникална за времето си, но и полезна дотолкова, че печели изключително голям брой потребители. Тази лампа е и дебютният продукт на марката "National", представяна по-късно по света с името "Panasonic". Естествено, скоро след този дебют развититето не спира и се появява и друг продукт – първата електрически нагряваща се ютия, представена в Япония и отново създадена от "Matsushita Electric".

Компанията продължава да расте, дори и след началото на 30-те години, когато икономическата ситуация в Япония се влошава. Това определено не става пречка за "Matsushita Electric" и тя разширява своята гама от електрически инсталации, осветителни тела и отоплителни уреди, като също представя и първото си радио в каталога. А с настъпването на 1933 г. японският производител вече има близо 1200 служители, произвежда повече от 200 продукта и разполага с нови предприятие и централен офис, разположени на 70 000 m². Едновременно с тези промени собственикът Matsushita представя пред всички от персонала и мисията на компанията. Тогава той казва: "Състои се в това да се преодолее бедността чрез създаване на голямо разнообразие от стоки. Мисията ни е да се създаде материално изобилие чрез предоставяне на стоки, но и изобилие с евтини и достъпни предложения. Така можем да прогоним бедността, да донесем щастие в живота на хората и да направим този свят по-добър". И именно тази амбиция става като мощна движеща сила, с която през следващите години компанията се развива. Появяват се все нови и нови продукти, сред които множество домакински уреди и техника за дома, а от февруари 1935 г., "Matsushita Electric" създава дъщерното си дружество "National Storage Battery Co.", което специализира в производството на батерии.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцениш батерията "LC-R0612P1 6V / 12 Ah", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази батерия, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват батерията, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Литиево-йонните батерии
Всичко, което трябва да знаете за Li-Ion батериите.
Търсене
Продукти
Намаление на хиляди книги