store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Батерии    Panasonic  
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Батерии    Panasonic    LC-R127R2PG 12V / 7.2 Ah - Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с ра...
Търсене
Продукти
LC-R127R2PG 12V / 7.2 Ah - Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 65 / 94 mm -
Още снимки на тази батерия
Характеристики
Характеристики

LC-R127R2PG 12V / 7.2 Ah


Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 65 / 94 mm



Цена:  32.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази батерия може да бъде доставена в:
Понеделник 20-02-2017 г., Вторник 21-02-2017 г. или
Сряда 22-02-2017 г.
Продукт#161096
ТипБатерия
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Гаранция на батерията3 години
Производител
Категории
ТехнологияLead-acid
Напрежение12 V
Капацитет7200 mAh
ЦвятЧерен
Размери на батерията151 / 65 / 94 mm
Тегло на продукта 2500 g
Тегло с опаковката2.369 kg
EAN0000020067
ИнструкцииИнструкция за експлоатация на английски език
ИнструкцииVdS сертификат
Характеристики
КатегорияVRLA
ХимияОловно-киселинна
ТехнологияAbsorbed Glass Mat (AGM)
Капацитет7.2 Ah
Напрежение12 V
КлемаFaston 187 / 4.78 mm
Работна температура-15°C до +50°C
Капацитет (при работна температура 25°C)
При 20-часова норма7.2 Ah
При 10-часова норма6.6 Ah
При 3-часова норма5.8 Ah
При 1-часова норма4.9 Ah
Съпротивление (при напълно заредена батерия)21 mΩ
Температурна зависимост на капацитета (при 20-часова работна норма)
40°C102%
25°C100%
0°C85%
-15°C65%
Саморазряд (при работна температура 25°C)
След 3 месеца91%
След 6 месеца82%
След 9 месеца64%
Сертифициране VDSДа
ПрезарежданеДа
ОсобеностиБез нужда от поддръжка
КонтейнерStandard ABS (UL 94 HB)
Размери на батерията
Дължина151 mm
Широчина65 mm
Височина94 mm
Тегло на батерията2.500 kg
  • Описание
  • За Panasonic
Капсулована оловно-киселинна батерия на "Panasonic" с широко приложение, създадена за работа при особено високи натоварвания. Този вид батерии се отличават с висока ефективност, като в същото време са компактни и осигуряват пълна и надеждна мощност. В производството на батериите от този тип са използвани специални технологии, които гарантират устойчивост при течове и издръжливост при вибрации и удари. Стандартният живот на батериите е от 6 до 9 години.

Основни приложения при:
  • непрекъсваеми токозахранващи устройства - UPS
  • системи за сигурност и пожароизвестяване
  • системи за аварийно осветление
  • резервни захранвания
  • индустриално оборудване
  • телекомуникационни системи
  • медицинско оборудване
  • електрически инструменти
  • битови електроуреди
  • инвалидни колички
  • комуникационна техника и електротехника

Батерията е аналог на:
  • B&B BP7-12, BP7.2-12;
  • BB Battery HR8-12;
  • Belkin UPS HR9-12;
  • CSB Battery GH1270, GP1270, HR1270, APC RBC2;
  • Diamec DM12-7.2, DMU12-8;
  • Enersys / Yuasa NP7-12, NPW45-12, Y7-12, Yuasa Enersys NP7-12, REW45-12 FR;
  • Exide EP7-12;
  • Fiamm FG20722;
  • GS Portalac PE12V7, PE12V9, PE12V9F2, PS1270F2, PWL12V7, PX12090, TPH12100;
  • Hitachi HP7-12;
  • Injusa IJ7-12, CP1272, CP1270SL, CP1270L;
  • Kung Long WP7.2-12, WP1234W;
  • Panasonic LC-R127R2P, LC-R127R2P1, LCR12V6.5BP LCP126R5P, LCR12V7.2P, LC-R127CH1, LC-R127R2PG, LC-R127R2PG1, LC-R127R2CH1, LC-R129P1, LC-R129CH1, UP-RWA1245P1, UP-RW1245P1, UP-VW1245P1, UP-VW1234P1;
  • Portalac PXL12072;
  • Powersonic PS-1270F2, PS-1265, PS-1270, PS1272;
  • Powertron PT7-12;
  • RITAR RT1270;
  • Rocket ES7-12;
  • Sonnenschein A512/6.5S, A506/6.5S, A312/5.7S;
  • Ultracell CB7-12;
  • Vision CP1270F2;
  • Yeuyang 6-DW-7, 6-DW-9;
"По-добър живот, по-добър свят" – днес това със сигурност е едно от желанията на всеки човек. Но докато едни съвсем не се замислят как да стане това, други и за миг не спират да правят стъпки към подобряването на вселената. И част от застъпниците за добрата кауза е японската компания "Panasonic", за която желанието за "по-добър живот, по-добър свят" става и емблематично мото, и основна мисия. А със спазването и изпълняването им "Panasonic" се справя вече близо 100 години. Прави го с непрекъснатото си допринасяне за развитието и прогреса на обществото, представяйки полезни решения за ежедневието на хората. Или както казва Kazuhiro Tsuga, днешният президент на компанията:
"Това, към което се стремим, е да продължим да предоставяме по-добър живот навсякъде, като задоволяваме нуждите на всеки един клиент. В разнообразието от местата, на които отиват хората в ежедневието си, места като дома, офиса, магазина, автомобила и самолета, както и града, ние ще предоставим не само отделни единици хардуер, но и цели решения, които включват софтуер и услуги. Ще следваме концепцията "По-добър живот, по-добър свят", за да задоволим нуждите на всеки. За тази цел ще използваме максимално потенциала, който "Panasonic" дълго време развива в нашия бизнес за битова електронна техника, и потенциала на нашите бизнес партньори, които имат задълбочени познания в съответната област. Всички ние от екипа ще се стремим усилено за напредъка в тази насока".
Всъщност амбицията да допринася за прогреса и за подобряването на света, като че ли "изстрелва" "Panasonic" към успеха. За дългогодишната си история компанията остава запомнена със създаването на множество иновативни и технологични решения както за индивидуални клиенти, така и за корпоративните представители на бизнеса. Високотехнологични аудио, видео и ТВ системи, батерии, домакински електроуреди, персонални компютри, офис техника, фотоапарати, климатици или дори уреди за разкрасяване – през последните години това са само част от представителите в каталога на компанията, много от които са специално представяни на международни технологични изложения. Но ако "Panasonic" не бе започнала с желанието за създаване на ценни и полезни неща, каталогът едва ли щеше да бъде развиван така: с представяне на иновации една след друга "Panasonic" прави първите стъпки към "превръщането" си в електронен гигант, известен по цял свят.

През последните години "гигантските размери" на японската компания се разпростират до 14 дъщерни дружества, обединяващи над 680 фирми. Всяка от тях е създадена със специфично производство в различните сектори и отрасли, в които "Panasonic" се развива – от създаването на домакински уреди през батерии или техника за дома до системи за индустрията и бизнеса. Естествено, в началото на пътя си компанията е била с далеч, далеч по-скромни размери и възможности.
Първите стъпки на компанията и успехите по пътя
Вероятно малцина знаят, че "Panasonic" не е името, с което компанията стартира, а го получава през 2008 г. Всъщност думата "panasonic" се появява за първи път в историята на производителя през 1955 г. Тогава името дебютира като нова марка високоговорители в каталога. През следващите години продуктите с това име се увеличават, а "Panasonic" марката се използва и е популярна извън границите на Япония. Междувременно на територията на своята родина е позната с името "National" или марката, която е собственост на компания "Matsushita Electric". Именно това е и производителят, който създава и "превръща" името "Panasonic" в синоним на технологични иновации. Естествено, голяма заслуга за това има основателят на компанията – Konosuke Matsushita. През 1918 г., едва 23-годишен, той прави първата и най-важна стъпка – основава компания "Matsushita Electric", която днес всички познаваме като "Panasonic".

Както почти всяко начало, това също е скромно и изпълнено с препятствия. Персоналът се състои от трима души, част от които е и основателят Matsushita. Теренът също е скромен – младият Konosuke превръща малки стаи от приземния етаж на дома си в работилница с ръчни преси за леене на изолационни панели. Но въпреки че производството започва с тази стъпка, съвсем скоро следващата крачка е много различна – Matsushita е убеден, че има пропуски в бранша с производството на електроуреди за дома и е твърдо решен да представи нещо в тази посока. След няколко нощи, прекарани в търсене на идея и създаване на дизайни, новият продукт “се ражда” – дуплекс фасонка за свързване на 2 електрически лампи към мрежата едновременно. Подобрената фасонка придобива голяма популярност и става основна причина за първите успехи на "Matsushita Electric". До края на 1918 г. компанията вече разполага с персонал от 20 души, а през следващите 4 години продажбите се увеличават дотолкова, че персоналът вече наброява 50 души, а собственикът Matsushita взима нови помещения и изгражда фабрика.

Вторият продукт в каталога на компанията донася още по-големи успехи. Създаден е от Matsushita през 1923 г. и представлява фар за велосипед, който се захранва от батерии. По това време съществуват такива фарове, но мнозина ги смятат за ненадеждни, защото техните батерии издържат 2-3 часа. Е, моделът на "Matsushita Electric" показва други възможности – фарът е с 3 батерии, които издържат 30-40 часа. Естествено, като по-добра възможност, предложението на компания "Matsushita" става популярно сред хората. А от 1927 г. се появява и още един впечатляващ продукт – преносима лампа в квадратна форма и на батерии. Тогава тя е уникална за времето си, но и полезна дотолкова, че печели изключително голям брой потребители. Тази лампа е и дебютният продукт на марката "National", представяна по-късно по света с името "Panasonic". Естествено, скоро след този дебют развититето не спира и се появява и друг продукт – първата електрически нагряваща се ютия, представена в Япония и отново създадена от "Matsushita Electric".

Компанията продължава да расте, дори и след началото на 30-те години, когато икономическата ситуация в Япония се влошава. Това определено не става пречка за "Matsushita Electric" и тя разширява своята гама от електрически инсталации, осветителни тела и отоплителни уреди, като също представя и първото си радио в каталога. А с настъпването на 1933 г. японският производител вече има близо 1200 служители, произвежда повече от 200 продукта и разполага с нови предприятие и централен офис, разположени на 70 000 m². Едновременно с тези промени собственикът Matsushita представя пред всички от персонала и мисията на компанията. Тогава той казва: "Състои се в това да се преодолее бедността чрез създаване на голямо разнообразие от стоки. Мисията ни е да се създаде материално изобилие чрез предоставяне на стоки, но и изобилие с евтини и достъпни предложения. Така можем да прогоним бедността, да донесем щастие в живота на хората и да направим този свят по-добър". И именно тази амбиция става като мощна движеща сила, с която през следващите години компанията се развива. Появяват се все нови и нови продукти, сред които множество домакински уреди и техника за дома, а от февруари 1935 г., "Matsushita Electric" създава дъщерното си дружество "National Storage Battery Co.", което специализира в производството на батерии.
Батериите "Panasonic"
Противно на очакванията, а и на факта, че днес познаваме "Panasonic" като производител на най-вече високотехнологични продукти и уреди за дома, батериите имат важна роля за развитието на компанията. Още през 1923 г. с появата на първите ѝ продукти – фенер за колело и преносима лампа – "Panasonic" започва създаването на батерии. И успехът им е голям – чрез специален метод на сглобяване на батерията и нов тип крушка за велосипедния фар, например, "Panasonic" осигурява поне 30 часа светлина на крушката, при положение, че по това време максималната издръжливост на други батерии е била до 3 ч. Но въпреки впечатляващото постижение, компанията продължава да се стреми към още по-добри резултати. Така с настъпването на 1937 г. "Panasonic" представя първата си оловно-киселинна акумулаторна батерия. През следващите 3 десетилетия батериите в каталога не спират да се увеличават, а търсенето им започва да се развива бързо, което води и до пълна автоматизация на производството в специално изградените фабрики на компанията.

В края на 60-те потребителите вече използват и стандартни алкални батерии "Panasonic". Но каталогът не се ограничава дотук. За следващите 20 години японската компания успява да предложи голямо разнообразие – от литиеви, медно-оксидни литиеви и литиево-йонни батерии до серии с компактни оловно-киселинни или литиеви батерии за видео камери. Освен това, през годините потребителите могат да избират и дали батерията да бъде презареждаща се или непрезареждаща се. Но едновременно с увеличаването на възможностите "Panasonic" постига и поредица от иновации. През 1986 г. стартира производството на първите в света соларни батерии. А от началото до края на 90-те представя още попълнения с най-различни технологии – присъединяват алкални и манганови батерии, които са без живак, презареждаеми литиево-йонни батерии и никел-метал хибридни батерии, специално създадени за електрически превозни средства, които по-късно имат и усъвършенстван вариант, проектиран само за хибридни автомобили.

През последните години "Panasonic" не спира да разработва батерии за каталога си с помощта на най-различни технологии. Освен стандартните типове АА, ААА, дори AAAA и моделите за мобилни устройства, камери и компютри, които много от хората използват в ежедневието си, компанията предлага също полезни решения за корпоративни клиенти. От основаването на дъщерното дружество "Panasonic Industrial Europe – Industrial Battery Group" (IBG) производителят създава батерии с широко приложение за оборудване в различни индустриални сфери – от електрониката и измервателната техника през медицински уреди до охранителната техника. Сред предложенията за тях са литиево-йонни и никел-металхидридни презареждаеми батерии. Безспорно обаче част от изключително популярните представители на каталога са оловно-киселинни капсуловани акумулаторни батерии, известни още като "VRLA" батерии и подходящи за UPS устройства. Всъщност днес от компанията смело и гордо заявяват: "Panasonic" e водещ световен производител на "VRLA" батерии". А успехът вероятно се дължи на големия списък от плюсове, с които разполагат тези батерии.

Предимства на оловно-киселинни батерии "Panasonic" за UPS устройства:
  • Акумулаторните клетки са с предпазен клапан, чрез който се намалява вътрешното налягане, в случай на прекомерно зареждане;
  • За този тип батерии не се изисква поддръжка и затова по време на експлоатация не е необходимо да се проверява нивото на електролита или да се добавя вода;
  • Батериите са с високо качество и дълъг експлоатационен живот, като в зависимост от конкретния модел диапазонът е от минимум 6 до максимум 12 години;
  • Оловно-киселинните батерии "Panasonic" отговарят на международни стандарти за качество и екологични стандарти – ISO9000, ISO14000 и OHSAS18001;
  • Корпусите на VRLA батериите са изработени от пластмаса, която не разпространява горене. При някои модели корпусите на батериите са и напълно огнеупорни.

Естествено, освен батериите за UPS устройства, много други видове батерии "Panasonic" печелят популярност. Дори през март 2014 г. от екипа на японския производител споделят: "от производството на първата батерия в каталога вече повече от 170 млрд. батерии "Panasonic" са продадени по целия свят". И докато екипът продължава да работи за еволюционната ефективност на батерията, едно от първоначалните правила в компанията не се променя – това да бъде осигурявана чиста, безопасна и достъпна енергия. Ако попитате как от "Panasonic" постигат това, то в отговора със сигурност ще участват думите: "постоянни изследвания и развитие". Или както споделят от екипа на компанията:
"Тъй като след изобретението на Алесандро Волта през 1800 г. технологията се разви, батериите вече са от съществено значение за нашето ежедневие. Ето защо ние от отдел "Panasonic Corporation Energy Device Business" се стремим към непрекъснато подобряване на нашата технология за създаване на продукти, които правят живота по-добър за хората по целия свят. Така успяхме да създадем батерии, които доставят продължителна работа на всички видове уреди – от играчки и дистанционни управления до цифрови фотоапарати, камери, компютри и най-различни индустриални оборудвания. Едновременно с постигането на ефективността обаче качеството също е важна част от създаването на една батерия. Затова, например, използваме модерни и съвременни технологии за защита от избухване или неправилно функциониране на батерията, дори от изтичане.

Независими изследвания, направени от водещата световна сертификационна лаборатория "Intertek", доказват, че алкалните батерии на "Panasonic" са най-устойчиви на течове. Използваната формула е толкова ефективна, че нито една от нашите батерии не изтече по време на тестването. А то се проведе през 2013 г., като обекти на теста бяха 36 батерии, включващи 6 модела на четири марки. Продължителност на изпитването беше 3 месеца. Едновременно с тези резултати обаче постигаме също безопасен и екологичен дизайн. За повече от 90 години опит в създаването на батерии едно от водещите ни правила е задълбочено проучване на всеки аспект от дизайна на батерията".
Рейтинг
Рейтинг: 7.50 / 4 гласа 
За да оцените батерията "LC-R127R2PG 12V / 7.2 Ah", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази батерия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват батерията, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

LC-R127R2PG 12V / 7.2 Ah


Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 65 / 94 mm
LC-R127R2PG 12V / 7.2 Ah - Оловно-киселинна батерия за UPS устройства с размери 151 / 65 / 94 mm -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  32.40 лв.
Продукт#161096
ТипБатерия
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Гаранция на батерията3 години
Производител
Категории
ТехнологияLead-acid
Напрежение12 V
Капацитет7200 mAh
ЦвятЧерен
Размери на батерията151 / 65 / 94 mm
Тегло на продукта 2500 g
Тегло с опаковката2.369 kg
EAN0000020067
ИнструкцииИнструкция за експлоатация на английски език
ИнструкцииVdS сертификат
Още снимки на тази батерия
Характеристики
Характеристики
Описание
Капсулована оловно-киселинна батерия на "Panasonic" с широко приложение, създадена за работа при особено високи натоварвания. Този вид батерии се отличават с висока ефективност, като в същото време са компактни и осигуряват пълна и надеждна мощност. В производството на батериите от този тип са използвани специални технологии, които гарантират устойчивост при течове и издръжливост при вибрации и удари. Стандартният живот на батериите е от 6 до 9 години.

Основни приложения при:
  • непрекъсваеми токозахранващи устройства - UPS
  • системи за сигурност и пожароизвестяване
  • системи за аварийно осветление
  • резервни захранвания
  • индустриално оборудване
  • телекомуникационни системи
  • медицинско оборудване
  • електрически инструменти
  • битови електроуреди
  • инвалидни колички
  • комуникационна техника и електротехника

Батерията е аналог на:
  • B&B BP7-12, BP7.2-12;
  • BB Battery HR8-12;
  • Belkin UPS HR9-12;
  • CSB Battery GH1270, GP1270, HR1270, APC RBC2;
  • Diamec DM12-7.2, DMU12-8;
  • Enersys / Yuasa NP7-12, NPW45-12, Y7-12, Yuasa Enersys NP7-12, REW45-12 FR;
  • Exide EP7-12;
  • Fiamm FG20722;
  • GS Portalac PE12V7, PE12V9, PE12V9F2, PS1270F2, PWL12V7, PX12090, TPH12100;
  • Hitachi HP7-12;
  • Injusa IJ7-12, CP1272, CP1270SL, CP1270L;
  • Kung Long WP7.2-12, WP1234W;
  • Panasonic LC-R127R2P, LC-R127R2P1, LCR12V6.5BP LCP126R5P, LCR12V7.2P, LC-R127CH1, LC-R127R2PG, LC-R127R2PG1, LC-R127R2CH1, LC-R129P1, LC-R129CH1, UP-RWA1245P1, UP-RW1245P1, UP-VW1245P1, UP-VW1234P1;
  • Portalac PXL12072;
  • Powersonic PS-1270F2, PS-1265, PS-1270, PS1272;
  • Powertron PT7-12;
  • RITAR RT1270;
  • Rocket ES7-12;
  • Sonnenschein A512/6.5S, A506/6.5S, A312/5.7S;
  • Ultracell CB7-12;
  • Vision CP1270F2;
  • Yeuyang 6-DW-7, 6-DW-9;
За Panasonic
"По-добър живот, по-добър свят" – днес това със сигурност е едно от желанията на всеки човек. Но докато едни съвсем не се замислят как да стане това, други и за миг не спират да правят стъпки към подобряването на вселената. И част от застъпниците за добрата кауза е японската компания "Panasonic", за която желанието за "по-добър живот, по-добър свят" става и емблематично мото, и основна мисия. А със спазването и изпълняването им "Panasonic" се справя вече близо 100 години. Прави го с непрекъснатото си допринасяне за развитието и прогреса на обществото, представяйки полезни решения за ежедневието на хората. Или както казва Kazuhiro Tsuga, днешният президент на компанията:
"Това, към което се стремим, е да продължим да предоставяме по-добър живот навсякъде, като задоволяваме нуждите на всеки един клиент. В разнообразието от местата, на които отиват хората в ежедневието си, места като дома, офиса, магазина, автомобила и самолета, както и града, ние ще предоставим не само отделни единици хардуер, но и цели решения, които включват софтуер и услуги. Ще следваме концепцията "По-добър живот, по-добър свят", за да задоволим нуждите на всеки. За тази цел ще използваме максимално потенциала, който "Panasonic" дълго време развива в нашия бизнес за битова електронна техника, и потенциала на нашите бизнес партньори, които имат задълбочени познания в съответната област. Всички ние от екипа ще се стремим усилено за напредъка в тази насока".
Всъщност амбицията да допринася за прогреса и за подобряването на света, като че ли "изстрелва" "Panasonic" към успеха. За дългогодишната си история компанията остава запомнена със създаването на множество иновативни и технологични решения както за индивидуални клиенти, така и за корпоративните представители на бизнеса. Високотехнологични аудио, видео и ТВ системи, батерии, домакински електроуреди, персонални компютри, офис техника, фотоапарати, климатици или дори уреди за разкрасяване – през последните години това са само част от представителите в каталога на компанията, много от които са специално представяни на международни технологични изложения. Но ако "Panasonic" не бе започнала с желанието за създаване на ценни и полезни неща, каталогът едва ли щеше да бъде развиван така: с представяне на иновации една след друга "Panasonic" прави първите стъпки към "превръщането" си в електронен гигант, известен по цял свят.

През последните години "гигантските размери" на японската компания се разпростират до 14 дъщерни дружества, обединяващи над 680 фирми. Всяка от тях е създадена със специфично производство в различните сектори и отрасли, в които "Panasonic" се развива – от създаването на домакински уреди през батерии или техника за дома до системи за индустрията и бизнеса. Естествено, в началото на пътя си компанията е била с далеч, далеч по-скромни размери и възможности.
Първите стъпки на компанията и успехите по пътя
Вероятно малцина знаят, че "Panasonic" не е името, с което компанията стартира, а го получава през 2008 г. Всъщност думата "panasonic" се появява за първи път в историята на производителя през 1955 г. Тогава името дебютира като нова марка високоговорители в каталога. През следващите години продуктите с това име се увеличават, а "Panasonic" марката се използва и е популярна извън границите на Япония. Междувременно на територията на своята родина е позната с името "National" или марката, която е собственост на компания "Matsushita Electric". Именно това е и производителят, който създава и "превръща" името "Panasonic" в синоним на технологични иновации. Естествено, голяма заслуга за това има основателят на компанията – Konosuke Matsushita. През 1918 г., едва 23-годишен, той прави първата и най-важна стъпка – основава компания "Matsushita Electric", която днес всички познаваме като "Panasonic".

Както почти всяко начало, това също е скромно и изпълнено с препятствия. Персоналът се състои от трима души, част от които е и основателят Matsushita. Теренът също е скромен – младият Konosuke превръща малки стаи от приземния етаж на дома си в работилница с ръчни преси за леене на изолационни панели. Но въпреки че производството започва с тази стъпка, съвсем скоро следващата крачка е много различна – Matsushita е убеден, че има пропуски в бранша с производството на електроуреди за дома и е твърдо решен да представи нещо в тази посока. След няколко нощи, прекарани в търсене на идея и създаване на дизайни, новият продукт “се ражда” – дуплекс фасонка за свързване на 2 електрически лампи към мрежата едновременно. Подобрената фасонка придобива голяма популярност и става основна причина за първите успехи на "Matsushita Electric". До края на 1918 г. компанията вече разполага с персонал от 20 души, а през следващите 4 години продажбите се увеличават дотолкова, че персоналът вече наброява 50 души, а собственикът Matsushita взима нови помещения и изгражда фабрика.

Вторият продукт в каталога на компанията донася още по-големи успехи. Създаден е от Matsushita през 1923 г. и представлява фар за велосипед, който се захранва от батерии. По това време съществуват такива фарове, но мнозина ги смятат за ненадеждни, защото техните батерии издържат 2-3 часа. Е, моделът на "Matsushita Electric" показва други възможности – фарът е с 3 батерии, които издържат 30-40 часа. Естествено, като по-добра възможност, предложението на компания "Matsushita" става популярно сред хората. А от 1927 г. се появява и още един впечатляващ продукт – преносима лампа в квадратна форма и на батерии. Тогава тя е уникална за времето си, но и полезна дотолкова, че печели изключително голям брой потребители. Тази лампа е и дебютният продукт на марката "National", представяна по-късно по света с името "Panasonic". Естествено, скоро след този дебют развититето не спира и се появява и друг продукт – първата електрически нагряваща се ютия, представена в Япония и отново създадена от "Matsushita Electric".

Компанията продължава да расте, дори и след началото на 30-те години, когато икономическата ситуация в Япония се влошава. Това определено не става пречка за "Matsushita Electric" и тя разширява своята гама от електрически инсталации, осветителни тела и отоплителни уреди, като също представя и първото си радио в каталога. А с настъпването на 1933 г. японският производител вече има близо 1200 служители, произвежда повече от 200 продукта и разполага с нови предприятие и централен офис, разположени на 70 000 m². Едновременно с тези промени собственикът Matsushita представя пред всички от персонала и мисията на компанията. Тогава той казва: "Състои се в това да се преодолее бедността чрез създаване на голямо разнообразие от стоки. Мисията ни е да се създаде материално изобилие чрез предоставяне на стоки, но и изобилие с евтини и достъпни предложения. Така можем да прогоним бедността, да донесем щастие в живота на хората и да направим този свят по-добър". И именно тази амбиция става като мощна движеща сила, с която през следващите години компанията се развива. Появяват се все нови и нови продукти, сред които множество домакински уреди и техника за дома, а от февруари 1935 г., "Matsushita Electric" създава дъщерното си дружество "National Storage Battery Co.", което специализира в производството на батерии.
Батериите "Panasonic"
Противно на очакванията, а и на факта, че днес познаваме "Panasonic" като производител на най-вече високотехнологични продукти и уреди за дома, батериите имат важна роля за развитието на компанията. Още през 1923 г. с появата на първите ѝ продукти – фенер за колело и преносима лампа – "Panasonic" започва създаването на батерии. И успехът им е голям – чрез специален метод на сглобяване на батерията и нов тип крушка за велосипедния фар, например, "Panasonic" осигурява поне 30 часа светлина на крушката, при положение, че по това време максималната издръжливост на други батерии е била до 3 ч. Но въпреки впечатляващото постижение, компанията продължава да се стреми към още по-добри резултати. Така с настъпването на 1937 г. "Panasonic" представя първата си оловно-киселинна акумулаторна батерия. През следващите 3 десетилетия батериите в каталога не спират да се увеличават, а търсенето им започва да се развива бързо, което води и до пълна автоматизация на производството в специално изградените фабрики на компанията.

В края на 60-те потребителите вече използват и стандартни алкални батерии "Panasonic". Но каталогът не се ограничава дотук. За следващите 20 години японската компания успява да предложи голямо разнообразие – от литиеви, медно-оксидни литиеви и литиево-йонни батерии до серии с компактни оловно-киселинни или литиеви батерии за видео камери. Освен това, през годините потребителите могат да избират и дали батерията да бъде презареждаща се или непрезареждаща се. Но едновременно с увеличаването на възможностите "Panasonic" постига и поредица от иновации. През 1986 г. стартира производството на първите в света соларни батерии. А от началото до края на 90-те представя още попълнения с най-различни технологии – присъединяват алкални и манганови батерии, които са без живак, презареждаеми литиево-йонни батерии и никел-метал хибридни батерии, специално създадени за електрически превозни средства, които по-късно имат и усъвършенстван вариант, проектиран само за хибридни автомобили.

През последните години "Panasonic" не спира да разработва батерии за каталога си с помощта на най-различни технологии. Освен стандартните типове АА, ААА, дори AAAA и моделите за мобилни устройства, камери и компютри, които много от хората използват в ежедневието си, компанията предлага също полезни решения за корпоративни клиенти. От основаването на дъщерното дружество "Panasonic Industrial Europe – Industrial Battery Group" (IBG) производителят създава батерии с широко приложение за оборудване в различни индустриални сфери – от електрониката и измервателната техника през медицински уреди до охранителната техника. Сред предложенията за тях са литиево-йонни и никел-металхидридни презареждаеми батерии. Безспорно обаче част от изключително популярните представители на каталога са оловно-киселинни капсуловани акумулаторни батерии, известни още като "VRLA" батерии и подходящи за UPS устройства. Всъщност днес от компанията смело и гордо заявяват: "Panasonic" e водещ световен производител на "VRLA" батерии". А успехът вероятно се дължи на големия списък от плюсове, с които разполагат тези батерии.

Предимства на оловно-киселинни батерии "Panasonic" за UPS устройства:
  • Акумулаторните клетки са с предпазен клапан, чрез който се намалява вътрешното налягане, в случай на прекомерно зареждане;
  • За този тип батерии не се изисква поддръжка и затова по време на експлоатация не е необходимо да се проверява нивото на електролита или да се добавя вода;
  • Батериите са с високо качество и дълъг експлоатационен живот, като в зависимост от конкретния модел диапазонът е от минимум 6 до максимум 12 години;
  • Оловно-киселинните батерии "Panasonic" отговарят на международни стандарти за качество и екологични стандарти – ISO9000, ISO14000 и OHSAS18001;
  • Корпусите на VRLA батериите са изработени от пластмаса, която не разпространява горене. При някои модели корпусите на батериите са и напълно огнеупорни.

Естествено, освен батериите за UPS устройства, много други видове батерии "Panasonic" печелят популярност. Дори през март 2014 г. от екипа на японския производител споделят: "от производството на първата батерия в каталога вече повече от 170 млрд. батерии "Panasonic" са продадени по целия свят". И докато екипът продължава да работи за еволюционната ефективност на батерията, едно от първоначалните правила в компанията не се променя – това да бъде осигурявана чиста, безопасна и достъпна енергия. Ако попитате как от "Panasonic" постигат това, то в отговора със сигурност ще участват думите: "постоянни изследвания и развитие". Или както споделят от екипа на компанията:
"Тъй като след изобретението на Алесандро Волта през 1800 г. технологията се разви, батериите вече са от съществено значение за нашето ежедневие. Ето защо ние от отдел "Panasonic Corporation Energy Device Business" се стремим към непрекъснато подобряване на нашата технология за създаване на продукти, които правят живота по-добър за хората по целия свят. Така успяхме да създадем батерии, които доставят продължителна работа на всички видове уреди – от играчки и дистанционни управления до цифрови фотоапарати, камери, компютри и най-различни индустриални оборудвания. Едновременно с постигането на ефективността обаче качеството също е важна част от създаването на една батерия. Затова, например, използваме модерни и съвременни технологии за защита от избухване или неправилно функциониране на батерията, дори от изтичане.

Независими изследвания, направени от водещата световна сертификационна лаборатория "Intertek", доказват, че алкалните батерии на "Panasonic" са най-устойчиви на течове. Използваната формула е толкова ефективна, че нито една от нашите батерии не изтече по време на тестването. А то се проведе през 2013 г., като обекти на теста бяха 36 батерии, включващи 6 модела на четири марки. Продължителност на изпитването беше 3 месеца. Едновременно с тези резултати обаче постигаме също безопасен и екологичен дизайн. За повече от 90 години опит в създаването на батерии едно от водещите ни правила е задълбочено проучване на всеки аспект от дизайна на батерията".
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!